Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 14.12.2019, 11:34

АНТОНІВСЬКИЙ НВК

Меню сайту
Форма входу

Аналіз виховної роботи за 2011-2012 н.р.

УКРАЇНА

АНТОНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

ВІЛЬНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

    30.05.2012р.                                                                                      99

                                                      с. Антонівка

Про підсумки виховної роботи

 за 2011 – 2012 навчальний рік

 

         Виконуючи  завдання  і  реалізуючи основні принципи виховної роботи, виховна робота школи орієнтуються  на  нормативно – правовубазу з питань  виховної роботи, а  саме Закони України «Про освіту”, «Про загальну середню освіту”, «Про охорону дитинства”, «Концепцію виховання дітей та молоді”, «Концепцію громадянського виховання”, «Національну доктрину розвитку освіти”, «Конвенцію про права дитини”,  «Декларацію прав дитини”  та нормативно – правові акти, документи  Міністерства освіти і науки України, обласногоуправління освіти, органів місцевого самоврядування.

 Виховна робота педагогічного колективу школи була підпорядкована проблемній темі  школи «Становлення та розвиток особистості учня на основі національних і загальнолюдських цінностей». У минулому навчальному році метою виховання є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал та спрямована на формування та розвиток соціально-зрілої, творчої особистості – громадянина України.

Для досягнення означеної мети було передбачено реалізацію таких завдань:

-  організація виховного процесу в класному колективі та в роботі з батьками на засадах проектної педагогіки;

-  створення програми виховання для окремого класу з урахуванням індивідуально-педагогічних можливостей класних керівників, батьків, а також - результатів вивчення рівнів фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку учнів;

-  змістове наповнення програми виховання з урахуванням вікових особливостей учнів;

-  задоволення базових потреб особистості вихованця (фізіологічних потреб, потреби в безпеці, любові та прихильності, визнанні та оцінці, в самоактуалізації) в умовах окремого загальноосвітнього навчального закладу;

-  реалізація у процесі роботи особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;

-  оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;

-  створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід;

-  співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями;

-  інтеграція зусиль батьківської громади позашкільних закладів, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я.

Виконання цих завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснювалися за основними напрямками:

· Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

· Ціннісне ставлення до людей

· Ціннісне ставлення до природи

· Ціннісне ставлення до мистецтва

· Ціннісне ставлення до праці

· Ціннісне ставлення до себе

· Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я

· Ціннісне ставлення до свого психічного "Я

· Ціннісне ставлення до свого соціального "Я"

Над реалізацією мети  і завдань виховної роботи в школі  в 2011-2012 навчальному році  працювало 3 класовода 1-4 класів, 5 класних керівників 5-10 класів,  1 педагог-організатор, соціальний педагог, заступник директора з навчально-виховної роботи.

       Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави  у 2011-2012  навчальному році реалізовувалося через проведення таких заходів, як Шевченківські дні, години спілкування та виховні години за темами: «Вивчаємо Конституцію України» (9-10 класи), «Ми діти твої, Україно!» (6-8 класи), «Ми маленькі українці» (1-4 класи);, конкурс хорової пісні воєнної тематики до 67-ї річниці визволення України (4-8 класи), мітинги до Дня Перемоги, зустрічі з воїнами - інтернаціоналістами, лінійки Пам'яті: «Чорнобильські дзвони», «Не згасни, свічко пам’яті » (до роковин Голодоморів і політичних репресій); День соборності України, День села, День Матері, позакласні заходи: шкільна інтелектуально- пізнавальна гра «Я люблю Україну», участь у ІІ етапі фестивалю «Нащадки козацької слави», у обласному конкурсі «Гілея – 2011», у  районному краєзнавчому зльоті «Хортиця-козацька вольниця!»,  конкурс малюнку «Козацькому роду нема переводу»; районного етапу Всеукраїнської військово-патріотичної спортивної гри «Зірниця», День української писемності та мови, участь у районному етапі ХІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, шкільному та районному етапах мовно-літературного конкурсу ім. Т.Г. Шевченка.

Учні отримали такі результати

      Джурило Артем, учень 9 класу, -  І місце шкільного етапу,

ІІІ місце районного етапу конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, Буга Аліна, учениця 10 класу, - І місце у шкільному, ІІІ місце у районному етапі мовно-літературного конкурсу ім. Т.Г. Шевченка (керівник Пальчевська А.І.);

Фастовець Віктор, учень 11 класу, - І місце, районний етап конкурсу-захисту МАН,

ІІІ місце районного етапу конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика (Керівник Фастовець Н.І.),

Тронь Яна, учениця 11 класу, - І місце, районний етап конкурсу-захисту МАН, (керівник Водень І.М.)

Команда «Оптиміст» посіла ІІ місце на обласному польовому скаутському практикумі «Гілея-2011» (Керівник Фастовець, вчителі Таранцов В.О., Семешко А.М.)

         Одним з аспектів національно-громадянського виховання є прищеплення учням гордості за свою Батьківщину, любові до рідного краю, його традицій. Реалізація даного аспекту у 2011-2012 н.р. здійснювалась через проведення різноманітних екскурсій: м.Донецьк, «На зустріч Євро-2012» (стадіон Донбас-арена), екскурсії до обласного та районного краєзнавчих музеїв.

          У рамках ціннісного ставлення до природи у 2011-2012 н.р. відбулись трудові екологічні десанти з покращення та благоустрою прилеглої до школи території,  місячники з благоустрою. У березні 2012 року відбулася закладка нових клумб на території школи. Учні 6 та 8 класів висаджували та поливали квіти, пололи бур’яни. (Керівник Говтвян О.В.)Учні 6 класу разом з батьками придбали та висадили у травні ялинки. (класний керівник Фастовець Н.І.) Учні та працівники школи брали участь у всеукраїнських акціях: «За чисте довкілля», «Екомарафон «Довкілля – 2012», «Ми – українські», «Збережемо українські степи». Продовжується робота з партнерської діяльності на території комплексу «Етносело» с. Червонокозацьке Антонівської сільради: восени 2011р.було проведено свято Врожаю, взяли участь у роботі майстер-класів по плетінь огорожі, плетіння оберегів із рослин, виготовлення сопілок із очерету, 29 квітня 2012 року проведено заходи до Дня Землі.

 Відбулися класні години за темами «Екологічні проблеми сучасного людства», «Червона книга Землі».

       Формування основ здорового способу життя здійснювалося через проведення різноманітних шкільних спортивних змагань, акції «Молодь проти наркоманії і СНІДу», тижня «Молодь обирає здоровий спосіб життя» у рамках яких відбулися тематичні бесіди, конкурс плакатів, спортивні змагання «Веселі старти». Традиційно пройшли Дні здоров’я у вересні та травні  навчального року. Також традиційно проводилися різні шкільні та районні змагання з волейболу, баскетболу, легкої атлетики, футболу, допризовної підготовки юнаків. Цього навчального року учні досягли високих результатів у районних змаганнях: І місце з допризовної підготовки, І місце з баскетболу (дівчата), ІІ місце з легкої атлетики, ІІІ місце з волейболу (хлопці) (Вчитель Таранцов В.О.)

У школі проводились профілактичні заходи, спрямовані на попередження алкоголізму, наркоманії серед неповнолітніх, виховні години «Зупинимо СНІД, поки він не зупинив нас» (10 клас), «Тютюн, алкоголь та здоров ‘я» (8-9 класи), пізнавальна гра «Ми за здоровий спосіб життя»(1-6 класи), тематична дискотека « За здоровий спосіб життя» (7-11 класи), конкурс малюнків (1-7 класи) та плакатів на тему «Ні – шкідливим звичкам!». Команда школи брала участь у районному етапі конкурсу «Молодь обирає здоров’я та посіла ІІ місце (керівники Фастовець Н.І., Говтвян О.В.)

         Проводилась антиалкогольна та антинаркотична інформаційно-освітня робота: тематичні батьківські збори щодо питання негативних та шкідливих звичок у дітей; відвідування сімей учнів, що опинилися в складних життєвих обставинах, за місцем мешкання з метою обстеження умов їх проживання, сімейного виховання. 

         Профорієнтаційна робота побудована на тісному зв’язку школи з вищими навчальними та середніми спеціальними навчальними закладами м. Запоріжжя та Вільнянська. На базі школи відбуваються зустрічі учнів випускних класів з представниками вищих навчальних закладів, професійних ліцеїв. Класними керівниками протягом 2010-2011 н.р. проводились виховні  години за темами: «Я обираю професію», «Моя майбутня професія». Був проведений загальношкільний захід з профорієнтації «Ярмарок професій,

конкурс на кращий малюнок за темою «Ким бути?» 

        Морально-правове виховання учнів школи реалізовувалося через проведення тижня  правової освіти,  Всеукраїнського тижня права у грудні 2011 року, конкурсу плакатів та малюнків „Права очима дітей", батьківських зборів, лекцій для батьків, тематичних виховних годин:

  • «Права дитини» (1-4 класи),
  • «Закон на сторожі прав дитини» (5-6 класи),
  • «Проти насилля в сім’ї» (7-8 класи),
  • «Стосунки між однокласниками в учнівському колективі» (9-10 класи).

         Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та  прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та іх батьками за місцем мешкання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі.

З метою виконання Комплексного плану заходів профілактики правопорушень та запобігання злочинності адміністрацією школи та класними керівниками ведеться постійна робота з учнями «групи ризику»

        Соціальним педагогом Столяровим С.Л. та класними керівниками ведеться щоденний контроль за відвідуванням школи дітьми «групи ризику», проаналізована зайнятість дітей у позаурочний час, охоплення дітей «групи ризику» гуртковою роботою (Головін Владислав, учень 10 класу та Удовиченко Д.М., учень 8 класу, відвідували спортивний гурток), постійно ведеться збір інформації про місце перебування дітей даної категорії у період канікул шляхом відвідування сімей дітей «групи ризику», зв’язок з батьками у телефонному режимі.

       Класні керівники 10 класу Водень І.М. та 8 класу Бєлкіна В.Г. відвідували сім’ї  Головіна М.В. та Удовиченко І.Б. з метою перевірки умов проживання та виховання неповнолітніх, проведення індивідуальної бесіди з батьками цих учнів щодо виконання Закону України про відповідальність батьків за виховання своїх дітей, порушення поведінки учнями під час навчально-виховного процесу, пропусків без поважних причин та бродяжництва під час уроків, дотримання правових і моральних норм поведінки неповнолітніх, шкідливості вживання наркотичних та психотропних речовин, тютюнопаління та пияцтва, зайнятості дітей у позаурочний час.

         Проведено зустріч з дільничним інспектором Курносенком В.В. на тему «Профілактика бездоглядності та безпека життєдіяльності дітей у позаурочний час». Педагогом-організатором були проведені тематична лінійка  на тему:  «Проблеми відносин між підлітками» (запобігання жорстокості і агресії).

        У школі постійно ведеться внутрішкільний облік дітей, які  потребують посиленої уваги вчителів.Медична сестра систематично проводить бесіди з дотримання особистої гігієни, режиму харчування і обстеження стану здоров’я цих дітей.

        Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх розглядалися на засіданнях педради, нарадах при директорі, засіданнях МО класних керівників:

вересень 2011 року  -  Про контроль за станом відвідування учнями    

                                     навчальних  занять. 

січень     2012 року   -  Про результати виховної роботи у школі   щодо          

                                      профілактики правопорушень серед учнів   

травень  2012 року   -  Про зайнятість дітей девіантної поведінки під час

                                      літніх   канікул.

         Впровадження естетичного виховання, культури, емоційного сприйняття навколишнього світу, самосвідомості та естетичного смаку в музиці, кіно, архітектурі, побуті учнів наполегливо проводили класні керівники, вчителі, керівники гуртків.

Художньо-естетичний аспект виховної роботи знайшов свою реалізацію в проведенні школою таких заходів: свято Першого дзвоника, День Учителя, Свято першої оцінки (2 клас), День козацтва, Новорічні свята, «Ідеальна пара» на День Святого Валентина (8-11 класи), шоу-програма «Довга коса – дівоча краса» (8-11 класи), свято Останнього дзвоника, День захисту дітей, Учасниками гуртка «Веселі нотки» було проведено свята:  «Моє село, для мене ти єдине», Свято врожаю, Новорічні вечорниці, Весну зустрічаємо піснями, конкурс пісень з улюблених мультфільмів «Мульт-парад» (1-4 класи)., участь в  шкільних  та районних конкурсах: художньої творчості «На біс!», «Люби і знай свій край! Учні школи стали учасниками і призерами конкурсів: ІІІ місце у районному фестивалі художньої творчості «На біс!»(вокальний ансамбль), І місце «Люби і знай свій край!» (Тронь Я., Іщенко А.), ІІІ місце – Точіліна В.) (керівник Никоненко Н.В.)

Крім цього протягом року учні  взяли участь у наступних конкурсах:

  • конкурс-рейд "Увага! Діти на дорозі!”;
  • конкурс літературних та художніх робіт до тижня енергозбереження;
  • конкурс з правового виховання "Ми всі різні, але всі рівні”;
  • конкурс на кращу Новорічну газету та листівку;
  • конкурс на екологічну тематику до Дня довкілля

       Родинно-сімейне виховання протягом 2011-2012 н.р. здійснювалось через систему заходів, спрямованих на виховання поваги до родини, турботливого ставлення до рідних, близьких, прищеплення традиційних сімейних цінностей.

        Протягом навчального року в 1-11 класах проводилася робота з цього

напрямку:

  • батьківські збори в 1-11 класах за результатами навчальної та виховної роботи;
  •  загальношкільні батьківські збори з питань підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання, державної підсумкової атестації,

”Конвенція прав дитини” про права дітей (1 – 11),  Правила поведінки учнів під час НВП (6-8), Як уберегти дитину від правопорушень ? (9- 11) тощо.

Продовжує діяти Веселкова Республіка у рамках районного дитино – центрованого обєднання «Вишенька».

          Дитяче самоврядування було ініціатором та організатором проведення  благодійних акцій, метою яких було надання матеріальної допомоги дітям та сім’ям, які опинилися у скрутному становищі. Також  школа приймала участь у благодійних акціях «Серце до серця», «Допоможемо дітям».

Лідери шкільної республіки брали участь у районній Школі лідерів, що працювала при ЦДЮТ.Здобуті там навички використовували у школі.

Проаналізувавши  роботу Веселкової республіки за 2011-2012 навчальний рік, можна визначити коло питань, над якими необхідно працювати у 2012-2013 навчальному році:

1.     Організація  волонтерського руху для співпраці з початковими класами школи та дитячим садком.

2.     Удосконалення положення про рейтингову оцінку діял

Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 45
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz